Patikimas keturtaktis Peugeot Kisbee motoroleris, per mano eksploatacijos laikotarpį nė karto nepavedė (pravažiavau ~4000km). trauka tikrai maloni, patogus. Teko išbandyti Aprilia SR, tai trauka kažkiek geresnė, bet sąnaudos kone dvigubai didesnės ir mažesnis patikimumas, šitas Pežas valgo vos 3l/100km. Sumontuotas tvirtas telefono laikiklis su lightning krovimo jungtimi (galima pakeisti į bet kokią, prijungiama su USB laidu). Tikra rida (turiu carvertical), pagal carvertical neturėjęs jokių eismo įvykiu, bet tikėtina, jog prancūzas nesuvaldė 3kw ir nukrito, del to yra likę smulkūs korpuso defektai. Šią žiemą buvo perdažyta, po to nebuvo visiškai jokių eismo įvykių. Pats turiu nuo motorolerį nuo 2024 balandžio, pats praėjau techninę apžiūrą iš pirmo karto. Mano eksploatacijos metu buvo pakeista padanga (tik nusipirkus), pakeista sankaba ir variatoriaus diržas profilaktiškai (seną sankabą su neblogos būklės diržu galėsiu pridėt), du kartus keisti tepalai (variklio ir reduktoriaus). Uždėtas mandresnis duslintuvas (pašaudo ugnimi :) ), dabar garsas tikrai įspūdingas ir neerzinantis kaip 49cc motoroleriui, seną duslintuvą taip pat pridėsiu, o norint jį pasikeist reiks atsukt gal keturis varžtus.
Uzticams četrtaktu Peugeot Kisbee skrejritenis, manā ekspluatācijas periodā (nobraucu ~4000km) ne reizi nav sabojājies. saķere tiešām jauka, ērta. Nācās izmēģināt Aprilia SR, nedaudz labāka saķere, bet patēriņš gandrīz divas reizes lielāks un uzticamība mazāka, šis Pežas ēd tikai 3l/100km. Uzstādīts stiprs telefona turētājs ar zibens uzlādes savienotāju (var mainīt uz jebkuru, savienots ar USB kabeli). Reāls nobraukums (man ir karvertika), pēc karvertikas, tajā nav bijis neviens ceļu satiksmes negadījums, bet iespējams, ka francūzis zaudēja kontroli pār 3kw un krita, kā rezultātā ir nelieli virsbūves defekti. Šoziem tas tika pārkrāsots, un kopš tā laika tajā nav notikuši pilnīgi nekādi ceļu satiksmes negadījumi. Man pašam motorollers pieder kopš 2024.gada aprīļa, pats izgāju tehnisko apskati ar pirmo reizi. Manas operācijas laikā tika nomainīta riepa (tikai pēc iegādes), profilaktiski nomainīts sajūgs un variatora siksna (varēšu pievienot veco sajūgu ar siksnu labā stāvoklī), smērvielas (dzinējs un reduktoru ) tika mainīti divas reizes. Tika uzstādīts drosmīgāks izpūtējs (šauts ar uguni :) ), tagad skaņa tiešām iespaidīga un nekaitinoša kā 49cc motorolleram, pielikšu klāt arī veco izpūtēju, un lai to nomainītu būs jāizskrūvē varbūt četras skrūves.
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.