Parduodama skoda octavia RS 1.8t. Pirkta 2021m vasara Lenkijoje (yra servisu irasai nuo ~2014metu + techniniu apziuru verdiktai). Nuo to laiko labai priziureta ir myleta, daug laiko, prakaito, kraujo bei nervu suleista i ja. Abi technikines (2021 is pirmo karto ir 2023 is antro karto) praeitos sava eiga. Nuo pirkimo pravaziuota tik ~ 30000km. Per siuos 2.5m 3 kart keisti tepalai (5W40) ir turbut bus neuzilgo dar karta pakeisti. Vaziuokle lyg ir nebarska, nebilda, taciau yra ganetinai kieta tai nezinau kiek ten turi but garsu ar vibraciju, kelyje stovi stabiliai ir "nesivolioja" po kelia. Yra sudetos dujos su kuriom ir praeita technikine (viskas veikia), taciau su jom nuvaziaves tik apie 1000km (del degimo temperaturos bei dabartinio mapo). Yra sukelta galia iki ~200kw, vaziuoja smagiai.
Kartu su masina atitenka:
*R17 vasariniai ratlankiai (nuotraukose matomi) ir R17 zieminiai (vrs spider wheels), vasarines apie 80% likutis, ziemines maziau
*Atlikusios dalys ir t.t
*Sypsena veide kiekviena karta nuspaudus akseleratoriu
Turint daugiau klausimu, susisiekti arba rasyti sms. Kaina tikrai derinama. Test-driveriai nesivarginkit.
Pārdodu Skoda octavia RS 1.8t. Pirkts 2021. gada vasarā Polijā (ir servisa ieraksti no ~2014.gada + tehniskās apskates spriedumi). Kopš tā laika tas ir labi kopts un mīlēts, tajā iepludināts daudz laika, sviedru, asiņu un nervu. Abas tehniskās (2021 no pirmās reizes un 2023 no otrās reizes) ir noskrējušas savu kursu. Kopš iegādes nobraukti tikai ~ 30 000 km. Eļļas (5W40) tiks mainītas 3 reizes pa 2.5m un visticamāk vairs nebūs jāmaina. Šasija it kā negrab un negrab, bet ir diezgan stīva, tāpēc nezinu, cik lielam jābūt trokšņam vai vibrācijai, tā ir stabila uz ceļa un "neripo" pa ceļu. Tam ir gāze, kurai ir izieta tehniskā apskate (viss darbojas), bet ar to nobrauks tikai ap 1000km (degšanas temperatūras un pašreizējās kartes dēļ). Ir inducētā jauda līdz ~200kw, brauc jautri.
Mašīna ir aprīkota ar:
*R17 vasaras diski (redzami bildēs) un R17 zemes diski (vrs spider riteņi), vasaras diski apmēram 80% palikuši, slīpēti diski mazāk
*Izpildītās daļas utt
*Smaids sejā katru reizi, kad nospiežat gāzes pedāli
Ja ir vēl jautājumi, sazinieties vai rakstiet. Cena tiešām runājama. Pārbaudi draiverus, netraucē.
*Silpnai veikia kondicionierius (silpnai saldo)
*Supuvus priekinio kairio sparno apacia (liga situ metu VW ag), desinys dar kaip ir sveikas, bet reiktu pasitvarkyti nenorint ateityje keisti
*Abu galiniai sparnai turi isorines korozijos zidinius (nuotraukose pavaizduota kaire puse, desine panasiai), kiek teko ziureti, is vidines puses dar nesimato rudziu tai turbut ne kiaurai, bet as ne ekspertas
*Uz slenksciu keliasi, bet norint tureti tvarkingesni auto reiktu pervirint abi puses
*Ant stogo lakas vietomis siek tiek pasilupes bet nezymiai ir i akis nekrenta
*Vasariniai ir zieminiai ratlankiai reikalauja restauracijos, taciau vaziavimui netrugdo ir is 5m atrodo puikiai
*Vairuotojo sedyne paplysus, naudojimui netrugdo
*Cheminis valymas darytas tik nusipirkus auto, bet jau reiktu vel pasidaryt (80% purvo issivale po cheminio)
*Priekinis bamperis prasosi restauracijos
* Kondicionieris darbojas vāji (vāji salds)
*Priekšējam kreisajam spārnam ir sapuvusi apakša (slimība šobrīd VW AG), labais vēl vesels, bet jāremontē, ja nevēlaties nākotnē mainīt
*Abiem aizmugurējiem spārniem ir ārējās korozijas pēdas (fotogrāfijās redzama kreisā puse, labā puse līdzīga), cik redzēju, brūnais no iekšpuses vēl nav redzams, tāpēc laikam cauri nav, bet es neesmu eksperts
*Tas ceļas līdz slieksnim, bet lai būtu kārtīgāks auto, jāvāra abas puses
*Uz jumta vietām laka nedaudz nolobīsies, bet tas nav manāms
*Vasaras un netīrumu diskiem nepieciešama restaurācija, bet tie netraucē braukt un izskatās lieliski no 5 gadu vecuma
*Ja vadītāja sēdeklī ir plīsums, tas netraucē lietošanu
*Ķīmiskā tīrīšana tika veikta tikai pēc auto iegādes, bet tā būtu jāveic atkārtoti (pēc ķīmiskās tīrīšanas tiek notīrīti 80% netīrumu)
*Priekšējam bamperim nepieciešama restaurācija
Tehniskās apkopes un remonta darbu apraksts
*K04-023 (s3 turbina), restauruota (nauja karstoji dalis, frezuota sparnuote ir wg) pries ~5000km
*S3 purkstukai (386cc)
*Yra 6 begiu deze nuo leon cupra R (sudeta lenkijoje, problemu nebuvo) kartu su (kaip minejo pardavejai) keramikine ar tai kevlarine sankaba ir 6begiu, storesniais pusasiais (nebuksuoja, veikia kaip pridera). Negaliu ivardint kuri is siu dvieju kadangi nei vienos iki tol nesu vairaves.
*Pagal pardavejo paaiskinimus, 2019metais buvo lupta galva ir deta restauruota (yra irasas kad kainavo ~450e)
*150l/h kuro siurblys
*Badger5 turbo intake pipe V3 (kartu su 80mm MAF korpusu)
*N249,N112 ir kt. pasalinti
*4BAR fuel pressure regulator
*N75 nuo opel turbo versijos (geriau ir sklandziau valdo slegi)
*dump valve pakeistas del netinkamo slegio valdymo su OEM variantu
*95% vakuminiu slanguciu pakeistos
*Pries metus pakeistas termostatas, ausinimo skystis, babinu laidynas, zvakes (BKR7E), galiniai diskai + kalades (EBC street), perdazyta bagazine ir uzdetas WRC spoileris
*Toyosports fmic 500x230x65
*76mm catless downpipe kartu su 76mm vamzdziu iki pat galo (yra rezonatorius ir galinis bakelis)
*K04-023 (s3 turbīna), atjaunota (jauna karstā daļa, frēzēts lāpstiņritenis un wg) pie ~5000km
*S3 inžektori (386cc)
*Ir 6 pakāpju ātrumkārba no Leon Cupra R (salikts Polijā, bez problēmām) kopā ar (kā pārdevēji minēja) keramisko vai kevlāra sajūgu un 6 pakāpju, biezākas pusass (neslīd, darbojas kā tam vajadzētu). Es nevaru nosaukt, kurš no šiem diviem, jo iepriekš neesmu braucis ar vienu no tiem.
*Pēc pārdevēja paskaidrojumiem, 2019. gadā tika novilkta galva un atjaunotas detaļas (runā, ka maksāja ~450e)
*150l/h degvielas sūknis
*Badger5 turbo ieplūdes caurule V3 (kopā ar 80mm MAF korpusu)
*N249,N112 utt. noņemt
*4 BAR degvielas spiediena regulators
*N75 no opel turbo versijas (labāka un vienmērīgāka spiediena kontrole)
*izplūdes vārsts nomainīts nepareizas spiediena kontroles dēļ ar OEM variantu
*Nomainīti 95% vakuuma šļūtenes
*Pirms gada mainīts termostats, audio šķidrums, babino kabelis, slēdži (BKR7E), aizmugurējie diski + deki (EBC iela), pārkrāsots bagāžnieks un uzstādīts WRC spoileris.
*Toyosports fmic 500x230x65
*76mm bezkatu notekcaurule kopā ar 76mm cauruli līdz galam (ir rezonators un aizmugurējā tvertne)
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.