Sveiki,
Parduodu Audi 100 “silke”.
Masinyte gimusi 1987 metais.
Ją traukia 2.0turbo dyzelinis 64kw lokomotyvas.
Varo priekiniai du ratai.
TA iki 2022-10-26.
Mano rankose atsidūrė prieš tris metus. Buvo pirkta kaip simobolinis automobilis įvykdyti vieną kelionę per pusę Europos. Buvo pilnai suremontuota, paruošta kelionei. Kelionę (apie 5000km bendrai) puikiai įveikė, tame tarpe apsuko dar ir keturis ratus Niurburgringe.
Grįžus priėmiau sprendimą ją išsaugot. Vėl pilnai buvo patikrinta viskas, kas buvo sulūžę ar nusidevėję buvo pakeista.
Nuo to laiko dalyvavo ne viename ralyje - Liepojoje (istorinių auto įskaitoje), Kauno rudenyje, Aplink Lietuvą ir dar keliuose smulkesniuose renginiuose.
Taip pat tarnavo ir kaip antras šeimos automobilis bei nei karto nepavedė.
Per tiek gyvenimo metų silkutė turi kovos randų, bet tai greičiui netrukdo.
Iš trūkumų - viena pakaitinimo žvakė nepilnai dirba, tad užvedus išmeta dūmo, kuris greit dingsta pašilus varikliui. Vairuotojo diržo užsegimas nenori paleisti diržo, taip pat rankinis stabdis kiek pasileidęs plaukus ir nenori pilnai blokuoti galinių ratų. Kiti trūkumai daugumoje vizualiniai.
Iš pliusų - variklis vedasi puikiai, važiuoja minkštai, atkreipia dėmesį mieste (daug nykščių sulaukia), yra išvesti papildomi usb salone (su saugikliu), magentola groja bene bet kokį formatą (radio, cd, aux, usb), visos durys atsidaro, visi langai užsidaro, liukas juda kaip gamintojo sugalvota, turi puodelių laikiklius, yra ekonomiška ir pakankamai greita kad netrukdyt kitiems eismo dalyviams (dažniau jai kiti trukdo), apsiavus beveik naujom žieminėm padangom.
Sveiki,
Pārdodu Audi 100 "silke".
Dzimis Masinītē 1987. gadā.
To velk 2.0turbo dīzeļa 64kw lokomotīve.
Piedzen divus priekšējos riteņus.
TA līdz 26.10.2022.
Tas manās rokās nonāca pirms trim gadiem. Tas tika iegādāts kā simbolisks auto, lai veiktu vienu braucienu pa pusi Eiropas. Tas bija pilnībā izremontēts, gatavs braucienam. Braucienu (kopā aptuveni 5000 km) viņš veica perfekti, ieskaitot vēl četrus apļus Nirburgringā.
Pēc atgriešanās es nolēmu to saglabāt. Viss, kas bija salūzis vai nolietots, tika pilnībā pārbaudīts vēlreiz un nomainīts.
Kopš tā laika piedalījies vairākos rallijos - Liepājā (vēsturiskie auto), Kauņas rudenī, Apkārt Lietuvai un vairākos mazākos pasākumos.
Tas kalpoja arī kā otrais ģimenes auto un nekad nav sabojājies.
Tik daudzu dzīves gadu laikā siļķei ir kaujas rētas, taču tas netraucē tās ātrumu.
Starp trūkumiem - viena kvēlsvece nedarbojas pilnībā, tāpēc iedarbinot izdala dūmus, kas ātri pazūd, kad dzinējs uzsilst. Vadītāja drošības jostas sprādze nevēlas atlaist jostu, un rokas bremze ir nedaudz vaļīga un nevēlas pilnībā bloķēt aizmugurējos riteņus. Pārējie defekti pārsvarā ir vizuāli.
Starp plusiem - dzinējs darbojas ideāli, brauc gludi, piesaista uzmanību pilsētā (saņem daudz īkšķus), salonā ir papildus usb pieslēgvietas (ar drošinātāju), magentola spēlē gandrīz jebkuru formātu (radio, cd, aux, usb), visas durvis vaļā, visi logi ciet, lūka kustas kā ražotājs paredzējis, ir glāžu turētāji, ekonomisks un pietiekami ātrs, lai netraucētu citiem satiksmes dalībniekiem (biežāk traucē apkārtējiem) , ar gandrīz jaunām ziemas riepām.
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.