Izsoles ID: 127172

Diemžēl, šī izsole jau ir beigusies

Mums ir arī vairāk lietotu automašīnu BMW 3 Series

BMW 3 Series

3 Series E46 Compact hatchback

Izsole ir beigusies: 2025-12-12 19:56
Atrašanās pilsēta:
Lithuania, Kaunas
Automašīnas stāvoklis:
Dzinēja defekts
Gads:
2002-5
Tehniskā apskate līdz:
2026-11-28
Dzinēja jauda:
110 kW
Dzinēja tilpums:
2000 cm³
Nobraukums:
208728 km
Degvielas veids:
Dīzelis
Ātrumkārba:
Mehāniskā
Virsbūve:
Compact hatchback
Krāsa:
Pelēka
Riteņu piedziņas veids:
Aizmugurējā
VIN kods:
WBAAT... Parādīt
SDK kods:
CTAAKTHT
Ražošanas valsts:
Germany
Reģistrācijas valsts:
Lithuania
Vai ir katalizators?:
Ir
carVertical
Pārbaudīt automašīnas vēsturi

Izsole ir beigusies

Izsoles statistika (25 likmes)

2025-12-12 19:35:56
2025-12-12 17:17:57
2025-12-12 12:54:38
2025-12-11 22:41:00
Automātiskā likme
2025-12-11 22:41:00
2025-12-11 22:40:58
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:58
2025-12-11 22:40:53
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:53
2025-12-11 22:40:45
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:45
2025-12-11 22:40:44
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:44
2025-12-11 22:40:42
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:42
2025-12-11 22:40:40
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:40
2025-12-11 22:40:35
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:35
2025-12-11 22:40:30
Automātiskā likme
2025-12-11 22:40:29
2025-12-11 21:12:41
Automātiskā likme
2025-12-11 21:12:41
2025-12-11 20:21:36
2025-12-11 18:25:37

Īpašības / Komplektācija

Salons

Elektronika

Eksterjers

Citas īpašības





Transportlīdzekļa kopējais apraksts

Pārdodu savu mīļoto un rūpīgi uzturēto E46.
Pirms nepilna gada automašīna tika atvesta no Vācijas, atgriezta ar 197 000 nobraukumu, pašlaik nobraukums ir aptuveni 210 000. Tehniskā apskate derīga vairāk nekā gadu. Automašīna ir reģistrēta Lietuvā, pārdošu to ar citām numura zīmēm.

Defekti: dzinēja defekts EGR sistēmas modifikāciju dēļ (turbīna vai citas detaļas nav bojātas). Drošības spilvena kļūda instrumentu panelī akumulatora pievienošanas dēļ, bez vadītāja puses drošības spilvena, remontējot loga mehānismu. Kļūda vienkārši vēl nav dzēsta.

Plusi: mazs nobraukums, tāpēc pārējās sastāvdaļas un virsbūve ir teicamā stāvoklī. Salons, stūre un salona aprīkojums ir teicamā stāvoklī.

Virsbūves stāvoklis: Virsbūve ir pilnībā bez rūsas. Apakšdaļa pārklāta ar pretkorozijas pārklājumu. Abi logi atveras, aizmugurējais stikla tīrītājs ir noņemts (bieži sastopama problēma šiem modeļiem), salons ir lieliskā stāvoklī, audio sistēma un gaisa kondicionieris darbojas perfekti. Ir atvesti vadi zemfrekvences skaļrunim. Šasija ir lieliskā stāvoklī, priekšējā dakša ir nomainīta pret Z4m ​​polimēru. Bremžu diski ir gandrīz jauni, un kluči joprojām ir dzīvi. Virsbūvei ir viena lielāka skramba uz aizmugurējās labās arkas. Virsbūves stāvokli vērtēju ar 9/10, neskaitot šo vienu skrambu.

Automašīnai pievienošu gumijas paklājiņus.
Automašīna tiks aprīkota ar R16 ziemas diskiem.

Par papildu naudu pielikšu klāt:
Taisna izplūdes sistēma, hidrauliskā manuālā sistēma, glīts “EGR dzēšanas komplekts”, oriģinālais transmisijas metinātais reduktors un, ja nepieciešams, vairāk disku un riepu.

Automašīna tika lietota katru dienu, ar domu to sagatavot viegliem ziemas priekiem. Nauda netika žēlota, viss ir lieliski, izņemot dzinēju. Žēl to pārdot, bet man vienkārši nav laika to remontēt.

Nepieciešamās investīcijas: Bez dzinēja.

Turbīna ir kā jauna, arī visas pārējās detaļas vai mezgli ir teicamā stāvoklī. Ieplūdes kolektoram ir jaunas blīves, nav vārstu, jauni gaisa un degvielas filtri. Dzinēja nodalījums ir izjaukts, bet visas detaļas ir savās vietās un ir labā stāvoklī.

Vajadzīgs vēl viens motors. Pārdodu, jo nav laika remontēt.

Bojājumu/defektu apraksts (virsbūves, salona, citi.)

Vajadzīgs vēl viens M47 dzinējs. Dzinēja komplektācija ir ļoti glīta. Visas detaļas ir klāt, nepieciešams tikai tukšs dzinējs.

Virsbūve ir bez rūsas, izņemot vienu skrāpējumu uz labajām durvīm un aizmugurējā labā spārna.

Tehniskās apkopes un remonta darbu apraksts

Visas apkopes veiktas ik pēc 10 000 km. Mainīti visi filtri (arī degvielas). Pirms dažiem tūkstošiem km nomainītas dakšas, veikta riteņu savirze. Stūres mehānisma "ezītis" nomainīts apmēram pirms 10 000 km. Remontēts kreisā loga pacelšanas mehānisms.

Atskaite par bojājumiem

1
Motoro defektas, reikia kito pliko motoro -
2
Yra keli įtrūkimai, bet stiklas nėra suskilęs -
3
Silpnai įbrauktos durys ir galinis sparnas. Nuotraukos pridėtos -
  1. Motoro defektas, reikia kito pliko motoro
  2. Yra keli įtrūkimai, bet stiklas nėra suskilęs
  3. Silpnai įbrauktos durys ir galinis sparnas. Nuotraukos pridėtos

Citas izsoles