Jūs nonācāt pie laimētas automašīnas, un tās stāvoklis neatbilst aprakstam vai sniegtajām fotogrāfijām? Uzņemiet fotoattēlus vai video ar neatzīmētiem defektiem, droši rakstiet mums pa pastu [email protected] un mēs atmaksāsim par auto samaksāto veiksmes maksu.
Automobilis turi daug defektu, visas kebulas surudijas, tik priekinis kairys sparnas pries metus pakeistas nauju, reikia daryti gale suvedima nes is vidines padangu puses padangos daugiau nusidevejusios, 6 metus turiu ir nuo pirkimo dega vairo klaida ten reikia keisti davikli, bet kadangi itakos vairavimui neturejo tai tiesiog nekreipdavau demesio, numusus klaida uz kokiu 100km vel atsiranda, perdegusios lemputes tiek priekinio priesruko tiek galines lempos, bet cia smulkmena reik pasikeist lemputes, slenksliai kiauri gali spaudinet su pirstais, pastovejus masinai kelias dienas uzsikerta galiniai stabdziu suportai pradedant vaziuot jauciasi tarsi butu uztrauktas rankinis kol prasoka, bet tada girdisi garsas kaip ties viena vieta ant disko trinasi kaladele i diska vaziuojant, pries keleta dienu po 200km keliones girdejosi grizus pries namu kaip jau net cypia stabdziu kaladeles besitrinancios i diska vaziuojant. Priekinis stiklas apacioje itrukes, bet du kart ejau technikine nieks nieko nesake nes itrukimas eina per apacia nematomoj vietoj. Is variklio skyriaus jokiu klaidu nera praskanavus su obd. Kondiske nesaldo nes kazkur kiaura sistema. Viena sklende reikia keisti vairuotojo pusej nes nesilaiko ir po kokios valandos pradeda skleisti cypima toki net stabdant, isjungus kondiske dingsta ir yra klaida kad vienas flapas neveikia normaliai. Yra cd changeris po porankiu, multifunkcinis vairas veikia masina taip vaziuoja tvarkingai nebilda ir trauka gera, tepala tik reik pasikeist jau. Bagazines dangtis buna atsidaro buna ne reikia zaisti su spyna arba is vidaus rankiniu budu atidaryti. Is rato pamestas vienas centriukas. Galine lempa rasoja kaip ir matot nuotraukoj. Galinis cup holderis vienas paluzes. Neveikia sildymas kairiame veidrodelyje. Jei gerai pamenu tai lyg apsitepalavus turba yra sake kazkada, bet po masina visada buna sausa nieks nelasa. Dabar vazinejant stipriai girdisi kaip lieciasi galines desines puses stabdziu kaladeles i diska, ypac stabdant
Automašīnai ir daudz defektu, visa virsbūve sarūsējusi, tikai priekšējais kreisais spārns pirms gada nomainīts pret jaunu, jāveic aizmugurējo riteņu savirze, jo riepas vairāk nodilušas riepu iekšpusē, man tā ir jau 6 gadus un kopš iegādes, ir ieslēgta stūres kļūda, jāmaina sensors, bet tā kā tai nebija nekādas ietekmes uz braukšanu, es vienkārši nepievērsu tai uzmanību, pēc kļūdas izslēgšanas tā atkal parādās pēc aptuveni 100 km, spuldzes gan priekšējā bamperī, gan aizmugurējos lukturos ir izdegušas, bet tas ir sīkums, spuldzes jāmaina, caur sliekšņiem var ar pirkstiem izspiesties, pēc tam, kad automašīna ir dažas dienas stāvējusi stāvvietā, iesprūst aizmugurējie bremžu suporti, sākot braukt, sajūta ir tāda, it kā manuālā pārnesumkārba būtu ieslēgta, līdz tā pabrauc garām, bet tad braucot dzirdama skaņa, it kā klucis berzētos pret disku vienā vietā, pirms dažām dienām pēc 200 km brauciena, braucot, dzirdēju, kā čīkst bremžu kluči, kad atbraucu mājās, berzējoties pret disku. Vējstikls apakšā ir saplaisājis, bet es divreiz biju pie tehniķa, un neviens neko neteica, jo plaisa iet cauri apakšai neredzamā vietā. Pēc skenēšanas ar obd no motora nodalījuma nav kļūdu. Kondicionieris nedzesē, jo sistēma kaut kur tek. Vadītāja pusē jānomaina viena vārstule, jo tā netur un pēc stundas sāk čīkstēt pat bremzējot, kad izslēdz kondicionieri, tā pazūd un ir kļūda, ka viena vārstule nedarbojas normāli. Zem roku balsta ir CD mainītājs, daudzfunkcionālā stūre darbojas, automašīna brauc pareizi, tā neraustās un saķere ir laba, tikai jānomaina eļļa. Bagāžnieka vāks atveras, nespēlējoties ar slēdzeni vai manuāli atverot no iekšpuses. Pie stūres trūkst viens centrs. Aizmugurējais lukturis aizsvīst, kā redzams fotoattēlā. Viens no aizmugurējiem krūzīšu turētājiem ir salūzis. Kreisajā spogulī apsilde nedarbojas. Ja pareizi atceros, šķiet, ka turbo ir ieeļļots, bet zem automašīnas tas vienmēr ir sauss, nekas netek. Tagad braucot var dzirdēt, kā aizmugurējie labie bremžu kluči pieskaras diskam, it īpaši bremzējot.
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.