Izsoles ID: 112775

Audi A6

A6 A4/C4 wagon

Beigas: 2025-07-14 19:06
Atrašanās pilsēta:
Lithuania, Alytus
Automašīnas stāvoklis:
Bez defektiem
Gads:
1997-6
Tehniskā apskate līdz:
2027-04-05
Dzinēja jauda:
103 kW
Dzinēja tilpums:
2461 cm³
Nobraukums:
488300 km
Degvielas veids:
Dīzelis
Ātrumkārba:
Mehāniskā
Virsbūve:
wagon
Krāsa:
Balta
Riteņu piedziņas veids:
Visas
VIN kods:
WAUZZ... Parādīt
SDK kods:
TKACNNPR
Reģistrācijas valsts:
Vanuatu
Vai ir katalizators?:
Nav
carVertical
Pārbaudīt automašīnas vēsturi

Līdz izsoles beigām

d. s. min. sek.
Pēdējā likme: 2 200,00 €
Pieslēdzieties sistēmai
Laimē droši!
Veiksmes maksa Atmaksas garantija!
Jūs nonācāt pie laimētas automašīnas, un tās stāvoklis neatbilst aprakstam vai sniegtajām fotogrāfijām? Uzņemiet fotoattēlus vai video ar neatzīmētiem defektiem, droši rakstiet mums pa pastu [email protected] un mēs atmaksāsim par auto samaksāto veiksmes maksu.
Shield icon

Izsoles statistika (1 likmes)

Širvintos 2025-07-07 21:12:00 2 200,00 €

Īpašības / Komplektācija

Salons

Elektronika

Tūnings (papildinājums)

Eksterjers

Citas īpašības





Transportlīdzekļa kopējais apraksts

Pārdodu leģendāro Audi A6 C4 ar vēl leģendārāku 5 cilindru TDI dzinēju. Šī ir viena no pēdējām šī modeļa versijām - 1997. gada izlaidums. Auto iegādājos 2020. gadā ar dzinēja defektu (bija nepatīkama skaņa, lai gan tas darbojās un brauca perfekti). Līdz tam laikam to lietoja sieviete - kopa, bet, protams, ne tā kā es.

Automašīna Lietuvā nonāca nevis pēc avārijas, bet gan mehāniskas kļūmes dēļ. Saskaņā ar CarVertical un citiem datiem, avārijas pazīmju nav. Nobraukums ir reāls, to var pārbaudīt tehniskās apskates vēsturē vai ziņojumos.

Dzinējs un mehānika:
Pēc iegādes tika iegādāts vēl viens priekšpiedziņas analogs ar ļoti labu un labi uzturētu dzinēju (~235 000 km), kas tika pārlikts uz šo automašīnu. Ir daudz dīvainību:
Jaunas siksnas, spriegotāji, ūdenssūknis, degvielas sūkņa siksna un gultņi
Turbīnas remonta komplekts, turbīna pārbaudīta
Tikko atjaunots, nomazgāts karteris, iesmidzinātāja blīves
Iegādāta (bet vēl nenomainīta) vārstu vāka blīve – plānots nomainīt pēc vāka pulēšanas
Tika noņemta EGR sistēma un uzstādīta vācu programmatūra (mikroshēma), kas droši un stabili palielina jaudu - nebojājot dzinēju vai citas sastāvdaļas, un nav palielinātas dūmošanas.
Automašīna iedarbinās bez problēmām pat -25 °C temperatūrā. Pēc visiem remontdarbiem ir nobraukti aptuveni 7000 km.
Virsbūve un eksterjers:
Pēc izbraukāšanas nelielu virsbūves defektu un piekares remonta dēļ, kā arī pēc tehniskās apskates veikšanas automašīna tika apturēta "atpūtai" un pēc tam rūpīgi sagatavota:
Biezākās uzstādītās Quattro atsperes
Ap pīlāriem ir izveidojušies rūsas plankumi
Aizmugurējā piekare ir noņemta, sija un citi elementi ir pārkrāsoti, viss ir pārklāts ar aizsargpārklājumiem, ir pārbaudīts gultnis un kardāna vārpsta, ir nomainīta pārnesumkārba.
Degvielas tvertne tika noņemta, vairākās vietās sametināta, noslīpēta un pārklāta ar epoksīda un pretkorozijas krāsu.
Virsbūve tika nokrāsota nelielu defektu dēļ: nomainīts viens spārns (oriģinālais metāls), aizmugurējās arkas, priekšējais bamperis, jumts, dažas durvis tiek krāsotas tikai otro reizi kopš oriģinālās. Virsbūve tika rūpīgi sagatavota - izmantoti kvalitatīvi materiāli, viss tika noņemts, lai pēc kāda laika izvairītos no lobīšanās, noņemtas visas līstes, rokturi, skaņas signāli, lūka, bamperi tika pilnībā izjaukti atpakaļ, saliekot visas "pielīmētās līstes". Pat bagāžnieka vāks tika nomainīts - tikai tāpēc, lai būtu oriģināli uzstādītais spoileris. Viss bagāžnieks tika apstrādāts ar smilšu strūklu, nokrāsots, no jauna hermētiski noslēgts, pēc krāsošanas tika pielīmēti stikli, no jauna tonēts, pielīmēta papildu skaņas izolācija.

Bagāžniekā - pilnībā funkcionējošs oriģinālais "stārķis", elektroinstalācija vietā, kur tā bija bojāta, ir salabota (pie eņģēm), ir savienotājs papildu bremžu lukturim, bija plāni to ievietot spoilerī.

Balstiekārta un bremzes:
Uzstādīti vācu amortizatori, maz lietoti, bet augstas kvalitātes
Jauni izliekuma stieņi, jaunas rokas troses
Aizmugurējās bremzes: jaunas šļūtenes, viens jauns suports, viens restaurēts
Bremžu diski ir nedaudz nodiluši, kluči - īpaši aizmugurējie - ir gandrīz jauni.
dīvaini amortizatoru balsti, atbalsta gultņi, aizmugurējā gumija zem diskiem
Visas detaļas demontāžas laikā tika notīrītas, pārklātas ar pārklājumu, lai pasargātu tās no rūsas, un skrūves tika ieeļļotas, lai izvairītos no problēmām nākotnē.
Tas stāv uz 205/60 R16 riepām - visas vienādas, labā stāvoklī. Piekare ir ļoti stabila, automašīna ir augsta.

Salona un elektriskā daļa:
Salons ir glīts, lai gan tam nepieciešama rūpīga tīrīšana.
Griesti ir lieliskā stāvoklī, sēdekļi un apdare nav bojāta.
Visi paklāji savās vietās, oriģinālais bagāžnieka paklājiņš darba kārtībā
Visi lukturi ir oriģinālie HELLA, kronšteini ir neskarti, nekas nav salīmēts
Visas atslēgas: 2 galvenās atslēgas, 1 servisa atslēga, 1 bagāžnieka atslēga
Bagāžnieks slēdzas ar atsevišķu atslēgu, reti kad C4 ir tāda, kas darbojas, tāpēc es to salaboju pats, durvis un aizdedzi ar galveno atslēgu.
100Ah akumulators
Dzinējs nav mazgāts, nav eļļas vai šķidrumu noplūžu.
Trūkumi:
Pēc krāsošanas dažviet ir putekļi (redzami tikai tuvumā) - pulēšana ieteicama, bet īsti nav nepieciešama
Lūka darbojas, bet dažreiz tā "raustās", bet to vienmēr var mehāniski atvērt un aizvērt, tā darbojas perfekti abās pozīcijās.
Mazas plastmasas detaļas, piemēram, zem vadītāja kājām, — nedaudz saplaisājušas
Pēc krāsošanas automašīna gandrīz 2 gadus stāvēja garāžā - tā tika iedarbināta tikai reizēm, un pēc krāsošanas tika tālāk noregulēta un salikta piekare.
Tehniskā apskate: izieta otrajā reizē (eņģes skrūves, spuldzītes un vienas bukses dēļ).

Kāpēc es pārdodu?
Es no tā nepelnu un man pat nav laika izbaudīt visu paveikto. Tajā ir ieguldīts daudz – laiks, darbs, nauda, ​​sirds. Pārdodu to vienreiz, izsolē – jo ir pārāk daudz gribētāju, pārāk lielas domstarpības par to, "kurš ir pirmais".

Cena noteikti ir atbilstoša. Ja es to nepārdošu izsolē, tas tiks pārdots caur citiem kanāliem vai arī es to paturēšu un turpināšu strādāt. Cena mainīsies rudenī, bet, visticamāk, tas tiks pārdots eksportam, ko es negribēju.

Tātad – veiksmi. Atliek tikai viens jautājums:
Vai tu brauc ar šo leģendu vai tavs draugs?


Citas izsoles