Jūs nonācāt pie laimētas automašīnas, un tās stāvoklis neatbilst aprakstam vai sniegtajām fotogrāfijām? Uzņemiet fotoattēlus vai video ar neatzīmētiem defektiem, droši rakstiet mums pa pastu [email protected] un mēs atmaksāsim par auto samaksāto veiksmes maksu.
Prižiūrėtas automobilis, yra pakeista daug detaliu. Lietuvoje eksplotuotas nuo 21 - 01, buvo parvarytas is Vokietijos.
Galiojanti tech apžiūra, R18 lieti ratai, salonas neprirūkytas nesudriskęs.
Antifrizo nedegina, tepalu taip pat nedegina. Važiuoja, kuriasi, stabdo gerai. Prie šalčių užsiveda be jokios problemos.
Tikrai ekonomiškas automobilis, trasoje valgo 5L/100km (+-0.5L) Sudėtas LED apšvietimas salone.
Elegance komplektacija
Odinis salonas
Šildomos sėdynės, sėdynės atmintis
Elektrinis vairo reguliavimas
4 zonų klimato kontrolė
PDC (parkavimosi davikliai priekyje/galas)
Stoglangis, autopilotas, kritulių daviklis
Nauji halogeniniai žibintai
18“ ratlankiai su geromis Bridgestone padangomis
Elektra atidaroma bagažinė
Automašīnai ir veikta apkope, nomainītas daudzas detaļas. Tā tika ekspluatēta Lietuvā no 21. līdz 01. gadam, atvesta no Vācijas.
Derīga tehniskā apskate, R18 vieglmetāla diski, salons nesmēķēts un nebojāts.
Tas nededzina antifrīzu, tas arī nededzina eļļu. Tas labi brauc, iedarbojas un bremzē. Tas iedarbojas aukstā laikā bez jebkādām problēmām.
Patiesi ekonomisks auto, kas trasē patērē 5 l/100 km (+-0,5 l). Salonā ir uzstādīts LED apgaismojums.
Elegances pakete
Ādas salons
Apsildāmi sēdekļi, sēdekļu atmiņas funkcija
Elektriskā stūres regulēšana
4 zonu klimata kontrole
PDC (parkošanās sensori priekšā/aizmugurē)
Lūka, autopilots, nokrišņu sensors
Jauni halogēna priekšējie lukturi
18 collu diski ar labām Bridgestone riepām
Elektriskā bagāžnieka atvēršana
Kėbulo defektų aišku, kad yra, auto yra salyginai pagyvenęs.
Įskilęs priekinis bameris. (atsirėmė parkinge)
Nubrauktas slenkstukas vairuotojo puses gale.
Atkibęs apmušimas stogalngio.
Yra minimalių rudelių aplink arkas, bet tragedijos nėra kaip vos ne pas kiekvieną 211.
Techniniai defektai:
Pradėjo girgždėti vairo kalonėlė
Ant šalto pirmi du pavarų perjungimai yra vos vos užlaikomi, dežei pašilus šie dingsta ir toliau veikia sklandžiai.
Kartais stabdant vos vos padreba, bet ne visada, matyt galimai jau ateina laikas keisti priekinius diskus.
Kartais parkavimo sistema nenori sudirbti.
Acīmredzami ir virsbūves defekti, automašīna ir samērā veca.
Saplaisājis priekšējais bamperis. (atstāts stāvvietā)
Vadītāja pusē aizmugurējais slieksnis ir saskrāpēts.
Jumta apdare ir vaļīga.
Ap arkām ir minimālas rūsas vietas, taču nav nekādas traģēdijas, kā gandrīz katrā 211.
Tehniski defekti:
Stūres statnis sāka čīkstēt.
Aukstā stāvoklī pirmās divas pārnesumu pārslēgšanas gandrīz neaizkavējas, bet, transmisijai uzsilstot, tās pazūd un turpina darboties vienmērīgi.
Dažreiz bremzējot tas tik tikko maina ātrumu, bet ne vienmēr, tāpēc, iespējams, ir pienācis laiks nomainīt priekšējos diskus.
Dažreiz parkošanās sistēma nevēlas darboties.
Tehniskās apkopes un remonta darbu apraksts
Na taip, ko ne smagioji dalis. Sunku pradėti vardinti, nes nežinia nuo pradėti. Per 4+ metų naudojimo yra daug kas keista ir tikrai ne viskas pasižymėta kas keista.
Prieš einant tech apžiūra buvo tvarkyta važiuoklė:
Vairuotojo pusės aliuminė šakė
Dešinys viršutinis šarnyras
Kairės pusės plaukiojanti įvorė (girgždukas)
Tad važiuoklė be garsų.
Sudėtos naujos stabdžių šlangos, perrinkti galiniai supportai.
Prieš 4k km keisti tepalai su filtrais
Prieš 15k km keistas starteris
Prieš 17k km perrinktas generatorius
Darytas ratų suvedimas 24m 01men
Keistos pakaitinimo žvakės beru 24m 12men
Prieš 50k km keista variklio paskirstymo grandinė tuo pačiu dėta nauja tepalo pompa.
Nu, tā ir jautrā daļa. Grūti sākt uzskaitīt, jo nezini, ar ko sākt. 4+ lietošanas gadu laikā ir daudz dīvainu lietu, un noteikti ne visas ir atzīmētas kā dīvainas.
Pirms tehniskās apskates šasijai tika veikta apkope:
Vadītāja puses alumīnija dakša
Labā augšējā eņģe
Kreisās puses peldošā bukse (čīkst)
Tātad šasija ir klusa.
Tika uzstādītas jaunas bremžu šļūtenes un salikti atpakaļ aizmugurējie balsti.
Eļļa un filtri mainīti pirms 4000 km
Startera darbības traucējumi pirms 15 000 km
Ģeneratora kalibrēšana veikta pirms 17 000 km.
Riepu savirze veikta pirms 24 mēnešiem un 1 mēneša.
Dīvainas kvēlsveces beru 24m 12men
Pirms 50 000 km nomainīta dzinēja sadales ķēde un vienlaikus uzstādīts jauns eļļas sūknis.
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.