Jūs nonācāt pie laimētas automašīnas, un tās stāvoklis neatbilst aprakstam vai sniegtajām fotogrāfijām? Uzņemiet fotoattēlus vai video ar neatzīmētiem defektiem, droši rakstiet mums pa pastu [email protected] un mēs atmaksāsim par auto samaksāto veiksmes maksu.
Auto iš Vokietijos, pirmas savininkas Lietuvoje, pas mane apie 4-5 metai, visi aptarnavimai buvo daryti laiku, rida 370000 tepalai ir iltrai keisti prieš 8000km, dėžės tepalai ir filtras keisti prieš 30-40tūkst. Variklis dirba gražiai, dėžė taip pat sklandžiai jungia ir greit reaguoja. Katalizatorius vietoj, nėdūmina, turbina nešvilpia. Grandinės nesubarška. Važiuoklėje viskas tvarkinga, prieš 5000km pirktos naujos m+s padangos, ne kiniškos, taip pat prieš 5000km pirkti nauji bosch diskai ir kaladėlės, tad stabdo idealiai. Prieš pusę metų nupirktos naujos xenon lemputės. Yra kablys, offroudui ir tampymui nebuvo naudota, tai nenujotas aparatas. Kondicionierius veikia. Parduodu, nes nusipirkau naujesnę.
Auto no Vācijas, pirmais īpašnieks Lietuvā, manā rīcībā ir apmēram 4-5 gadus, visas apkopes veiktas laikā, nobraukums 370 000, eļļa un filtri mainīti pirms 8000km, pārnesumkārbas eļļa un filtrs mainīti pirms 30-40 000km. Dzinējs darbojas skaisti, arī pārnesumkārba pārslēdzas vienmērīgi un ātri reaģē. Katalizators ir savā vietā, nedūmo, turbīna nesvilpo. Ķēde negrab. Šasijā viss ir kārtībā, pirms 5000km iegādātas jaunas m+s riepas, nevis ķīniešu, un pirms 5000km iegādāti arī jauni bosch diski un kluči, tāpēc bremzē perfekti. Pirms sešiem mēnešiem iegādātas jaunas ksenona spuldzes. Ir piekabes āķis, nav izmantots ne bezceļu braukšanai, ne vilkšanai, nenolietota ierīce. Kondicionieris darbojas. Pārdodu, jo iegādājos jaunāku.
Didžiausias minusas, tai kad retkarčiais paūžia vairo stiprintuvo siurblys, visi sako, kad greičiausiai reiktų prasivalyt sietelį bakelyje, kur skystis. Prieš pusę metų dėjau naują siurblį, bet iki to sietelio prasivalymo nedaėjau. Geram servize tvarkė, tad jokių minčių dėl sistemos ar drožlių neišvalymo negali būt. O pati kolonėlė restauruota prieš 2 metus pas specialistus Klaipėdoje. Kitas minusas, kad kapoto lakas nusilupęs ir dažai nublukę, tad norint tvarkyt dažyt reiktų. Termostatas pilnai nesudirba, temperatūra pakyla iki 70, nebent stovint mieste kamšty, tada iki normalios. Bet nei kiek ant kuro sąnaudų nesijaučia, tik norint kad greičiau sušiltų žiemą, tai irgi reiktų pasikeist. Na ir viena kita cento dydžio dažų pakėlimo vieta ant sparnų priekinių, pora dažų nuskėlimų nuo akmenukų. Niekur nėra supuvus, dugnas kaulas.
Lielākais mīnuss ir tas, ka stūres pastiprinātāja sūknis ik pa laikam rada troksni, visi saka, ka droši vien vajadzētu iztīrīt sietiņu tvertnē, kur atrodas šķidrums. Es pirms pusgada ieliku jaunu sūkni, bet nenokrāsoju, kamēr netika iztīrīts sietiņš. Apkalpoja labs servisa centrs, tāpēc nevar būt nekādu šaubu par sistēmas vai šķembu tīrīšanu. Pašu kolonnu pirms 2 gadiem restaurēja speciālisti Klaipēdā. Vēl viens mīnuss ir tas, ka motora pārsega laka lobās un krāsa ir izbalējusi, tāpēc, lai to uzturētu kārtībā, tā būtu jāpārkrāso. Termostats nedarbojas pilnībā, temperatūra paaugstinās līdz 70, ja vien neatrodas pilsētas sastrēgumā, tad līdz normai. Bet tas vispār neietekmē degvielas patēriņu, bet, ja grib, lai ziemā ātrāk uzsilst, arī tas jāmaina. Un vēl viens santīma lieluma krāsas pacēlums uz priekšējiem spārniem, pāris krāsas šķembas no oļiem. Nekur nav puves, apakšā ir kauls.
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.