Važiuojantis, beveik kasdien naudojamas.
• Skydelyje rida 300 000 km, bet reali ~700 000 km
• Dokumentai tvarkingi, TA galiojanti
• Buvęs taksi
• Klimato kontrolė, multifunkcinis vairas, šildomos sėdynės, veikia viskas kaip priklauso.
Braukšana, lietošana gandrīz katru dienu.
• Nobraukums uz instrumentu paneļa ir 300 000 km, bet reālais nobraukums ir ~700 000 km
• Dokumenti kārtībā, derīga tehniskā apskate
• Bijušais taksometrs
• Klimata kontrole, multifunkcionāla stūre, apsildāmi sēdekļi, viss darbojas kā nākas.
Ūžia galinis reduktorius, kartais dingsta ir atsiranda vėl trauka (problema greičiausiai purkštukuose), iš kažkur laša tepalas. Kėbulas pagal metus tvarkingas, tačiau turi rudžių ant galinių arkų, salonas tvarkingas, sėdynės nesuplyšusios, porankis turi įtrūkimų.
Aizmugurējais reduktors dūc, dažreiz pazūd un atkal parādās vilce (problēma, visticamāk, ir iesmidzinātājos), no kaut kurienes pil smērviela. Virsbūve ir gada griezumā labā stāvoklī, bet uz aizmugurējām arkām ir rūsa, salons ir labā stāvoklī, sēdekļi nav saplēsti, roku balstam ir plaisas.
Tehniskās apkopes un remonta darbu apraksts
Pakeisti tepalai ir filtrai, pakabinamas kardano guolis, sutvarkyta važiuoklė, pakeistas termostatas, ventiliatorius, pakeistos vožtuvų dangtelio tarpinės, purkštukų poveržlės, aušinimo flanšas, pakeistas ECU variklio valdymo blokas, EGR tarpiklis.
Jūs nonācāt pie laimētas automašīnas, un tās stāvoklis neatbilst aprakstam vai sniegtajām fotogrāfijām? Uzņemiet fotoattēlus vai video ar neatzīmētiem defektiem, droši rakstiet mums pa pastu [email protected] un mēs atmaksāsim par auto samaksāto veiksmes maksu.
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.