Parduodamas Opel, kuris paneigia visus stereotipus apie rūdis!
Taip, žmonės šneka, kad Opeliai rudyja, bet šis – išimtis. Kėbulas beveik sterilus – nei vienos rimtesnės rūdelės, dugnas, slenksčiai, kėlimo vietos – tvarkingi. Aš pats jį turiu apie metus, bet pravažiuota labai mažai – stovėjo daugiau, nei riedėjo. Apibendrinant: automobilis su charakteriu, bet sąžiningas ir be paslėptų „siurprizų“. Už dviračio kainą gauni mašiną, kuriai tereikia šiek tiek meilės ir rankų, ir ji dar ilgai džiugins naująjį šeimininką.
Pārdodu Opel, kas atspēko visus stereotipus par rūsu!
Jā, cilvēki saka, ka Opel auto kļūst brūnāki, bet šis ir izņēmums. Virsbūve ir gandrīz sterila – nav nopietnas rūsas, apakša, sliekšņi un domkrata punkti ir labā stāvoklī. Man tas ir apmēram gadu, bet braukts ir ļoti maz – vairāk stāvēts, nekā braukts. Rezumējot: automašīna ar raksturu, bet godīga un bez slēptiem "pārsteigumiem". Par velosipēda cenu jūs iegūstat mašīnu, kurai nepieciešama tikai nedaudz mīlestības un roku darba, un tā ilgi priecēs savu jauno īpašnieku.
Žinoma, niekas ne tobulas – vietomis pasilupęs lakas (galinės statramsčio dalys, bagažinė, stogas), galinis bamperis matęs gyvenimo, bet viskas sąžiningai matosi nuotraukose.Viduje trūksta bagažinės dangčio apdailos, vietomis atšokusi lubų medžiaga, stabdžių diskai aprūdiję (9 mėn. automobilis stovėjo, tai nieko keisto), kaladėlės – vertos keitimo, o kairės pusės galinis ratas kas 3–4 dienas lėtai išleidžia orą (bet protektorius dar neblogas!).Yra ir keli charakterio bruožai: viena variklio pagalvė pavargo, todėl variklis šiek tiek „vartosi“, o pirmas bėgis jungiasi nenoriai – iš 2 į 1 viskas ok, iš 3 į 1 jau sunkiau, kulisos problema, gal užtektų prasivalyti ir sutepti bei pareguliuoti, su dėže viskas ok. Turbina švilpauja, bet trauka gera, juodo dūmelio paduoda, tai turbūt kažkada buvo čipuotas, EGR užglušintas, o sportinis oro filtras pridėjo charakterio.
Protams, nekas nav perfekts - krāsa vietām lobās (aizmugurējo statņu daļas, bagāžnieks, jumts), aizmugurējais bamperis ir redzējis dzīvi, bet fotogrāfijās viss ir godīgi redzams. Salonā trūkst bagāžnieka vāka apdares, vietām atdalījies griestu materiāls, bremžu diski ir sarūsējuši (automašīna stāv jau 9 mēnešus, tā ka nekas dīvains tas nav), kluči ir jānomaina, un kreisais aizmugurējais ritenis lēnām izlaiž gaisu ik pēc 3-4 dienām (bet protektors joprojām nav slikts!). Ir arī dažas rakstura iezīmes: viens motora stiprinājums ir noguris, tāpēc motors nedaudz "ripo", un pirmais pārnesums ieslēdzas negribīgi - no 2 līdz 1 viss ir kārtībā, no 3 līdz 1 jau grūtāk, problēma aizkulisēs, varbūt pietiktu ar tīrīšanu, eļļošanu un regulēšanu, ar kārbu viss ir kārtībā. Turbīna svilpo, bet saķere ir laba, tā izdala melnus dūmus, tātad, iespējams, kādā brīdī ir bijusi šķemba, EGR bija bloķēta, un sporta gaisa filtrs piešķīra raksturu.
Tehniskās apkopes un remonta darbu apraksts
Kaip jau minėjau, automobilį turiu apie metus laiko, bet labai mažai su juo važiavau, per tą laiką pakeičiau generatorių, nes buvo nupirktas su generatoriaus sankabėlės defektų, išploviau įsiurbimo kolektorių, buvo stipriai apsinešęs suodžiais ir atjungiau egr, nes pradėjo strigti.
Kā jau minēju, automašīna man ir apmēram gadu, bet braucu ar to ļoti maz. Tajā laikā nomainīju ģeneratoru, jo tas bija iegādāts ar bojātu ģeneratora sajūgu, izmazgāju ieplūdes kolektoru, tas bija stipri nosmērēts ar kvēpiem, un atvienoju EGR, jo tas sāka iesprūst.
Jūs nonācāt pie laimētas automašīnas, un tās stāvoklis neatbilst aprakstam vai sniegtajām fotogrāfijām? Uzņemiet fotoattēlus vai video ar neatzīmētiem defektiem, droši rakstiet mums pa pastu [email protected] un mēs atmaksāsim par auto samaksāto veiksmes maksu.
Apstiprinot likmi, es apņemos iegādāties automašīnu uzvaras gadījumā izsolē (izņemot gadījumus, kad tiek fiksēti neaprakstīti/slēpti defekti), kā arī uzņemos pilnu atbildīnu par kļūdaini veiktām likmēm.